GEDREVEN PROFESSIONALS SAMEN AAN DE SLAG

Anticiperen op veranderingen

De komende jaren hebben we te maken met een veranderende omgeving, zoals krapte op de arbeidsmarkt, een stijgende levensverwachting, een toename aan mantelzorgtaken e.d. Het is daarom belangrijk dat medewerkers voldoende uitdaging blijven ervaren en zich kunnen blijven ontwikkelen. Professionals maken tenslotte het verschil bij de ontwikkeling van onze leerlingen.

Een veranderende omgeving vraagt niet alleen om een groeigericht denken, maar ook om andere competenties en vaardigheden van leerlingen en leerkrachten. Bravoo staat voor proactief strategisch denken. We zullen ons meer en meer bewust moeten worden van onze omgeving, talenten weten te benutten en nieuwe onderwijsconcepten of organisatievormen in te zetten.

Voor het personeelsbeleid van Bravoo betekent dit dat we de kwaliteit van onze medewerkers willen versterken door een professionele leergemeenschap te ontwikkelen en een rijke leeromgeving te creëren. De introductie van de Bravoo Ontwikkelcampus is hiervan een goed voorbeeld. Door steeds de dialoog met elkaar aan te gaan en te zorgen dat we met veel energie en overtuiging in het onderwijs werkzaam zijn.