BRAVOO OPENBAAR ONDERWIJS VERRIJKT

Openbaar onderwijs voor elk kind

Bravoo wil zich ook komende jaren verder profileren als een organisatie die hoge onderwijskwaliteit biedt aan de leerlingen en daardoor aantrekkelijk is voor ouders én leerkrachten. Binnen de kaders van onze kernwaarden wordt kennis en ervaring over het leren en begeleiden van kinderen samen gedeeld, om het onderwijs uitnodigend en aantrekkelijk te maken voor alle leerlingen. Zo wordt zorgvuldig aansluiting gezocht bij oriënterende ouders. Met als resultaat een toenemend aantal ouders en kinderen die kiezen voor een openbare Bravoo school.

Professionals maken het verschil

Uiteraard wil Bravoo ook voor ambitieuze leerkrachten een aantrekkelijke werkgever zijn. Bravoo investeert in het opdoen van kennis en nieuwe vaardigheden. Als professionals dagen we elkaar uit en verwachten we veel van elkaar. Met als doel elkaar voortdurend te inspireren en de kwaliteit van het onderwijs te blijven verbeteren. De ontwikkeling van leerlingen begint tenslotte bij vakkundige leerkrachten die zich prettig voelen binnen een organisatie en zich, o.a. middels de Bravoo Ontwikkelcampus, kunnen ontplooien in een veilige leer- en werkomgeving.