WERKLUST WORDT GEZIEN EN BELOOND

Werken en leren gaan hand in hand

Bravoo werkt graag met talentvolle medewerkers die zich uitgedaagd voelen om bij te dragen aan onze ambities. Binnen onze organisatie krijg je alle ruimte om je gedrevenheid en talent in te zetten voor de ontwikkeling van onze leerlingen. Maar ook jouw eigen ontwikkeling krijgt nieuwe kansen! Ook in jouw persoonlijke groei en ontwikkeling wordt geïnvesteerd. Zodat je talenten optimaal worden benut en je kennis kunt delen met collega’s.

Samen staan we sterk

Binnen Bravoo werken we samen aan het uitbouwen van professionaliteit en vakmanschap van medewerkers en spreken we elkaar aan op professioneel gedrag o.a. door het aanbieden van scholing, coaching, Bravoo Ontwikkelcampus en het faciliteren van leerkringen. We organiseren ons eigen scholingsaanbod en werken samen met regionale en landelijke partners.

VOEL JE THUIS BIJ BRAVOO

Prettige collega’s en een fijne werkplek

Zoek je een nieuwe uitdaging of heb je andere ambities? Praat eens met Bravoo. Samen kijken we naar de mogelijkheden. Bravoo heeft jou veel te bieden, maar vraagt ook wat van jou. Zo vinden wij het belangrijk dat jij je kunt vinden in onze kernwaarden en dat je deze actief uitdraagt. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat jij je inzet voor de doelen binnen ons Koersplan, die de komende jaren centraal staan. Want we hebben jou nodig om samen het beste uit het kind te halen.

Arbeidsvoorwaarden

De Collectieve Arbeidsovereenkomst voor het primair onderwijs is voor alle medewerkers van Bravoo van toepassing.

Klik hier voor actuele vacatures.